»Prioriteta ministrstva in vlade ostaja tudi gradnja dodatnega vzporednega tira, tako da bo nova povezava med Koprom in Divačo dvotirna.«
»Najbolj si želimo, da se začne vzporedni tir čim hitreje graditi.«
»Vzporedna proga je pomembna. Vzporedna proga je v resnici zaključek drugega tira in prav je, da se ti projekti izvajajo že danes, da so gradbišča in teren predpripravljeni.«
»Cena vzporednega tira bo jasna, ko bodo na mizo prišle ponudbe.«
»Čeprav bo ta dodatni tir umeščen tako rekoč ob drugem tiru, je treba izpeljati vse prostorske, okoljske in drugačne preveritve. Naš cilj je, da se začne graditi v letu 2026.«
»Menimo, da zaradi tega prihaja do velikih težav. Ker dela potekajo na način, da se gradi le en tir, bo prišlo do najmanj 50 milijonov evrov dodatnih stroškov.«
»Treba je tudi poudariti, da dokler ne bo dograjen tudi levi tir, bodo okoliške vasi ogrožene, prav tako bo obstajala nevarnost za okolje.«
»Danes pri drugem tiru lovimo zadnji vagon zadnjega vlaka, ki že pelje.«
»Vsi predori na trasi drugega tira so se gradili po novi avstrijski metodi (NATM). Gre za ciklično metodo, za katero je značilno, da se v kratkem razmiku izkoplje del predora v dolžini, ki je odvisna od geotehničnih razmer, in se neposredno po izkopu podgradi s podpornimi elementi, ki jih tvorijo predvsem brizgani beton, sidra in podporni lok.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju